  • 31. Data: 2006-01-26 13:38:55
    Temat: Re: Prepaidy - niemożność skorzystania zopłaconej usługi
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Łukasz Kuźma wrote:

    > Ales Marcinku elokwentny... belkocze,
    Miło, że potwierdzasz bełkot ;-)
    telefon abonamentowy...
    > ale nie wierze, aby podobnych przekretow w prepaidach nie bylo, no i trudniej
    cokolwiek udowodnic.

    Ok, więc masz jasność.
    Gdzie w umowie o prepaida masz kare umowną?
    Kto broni ci odstąpić od umowy prepaid?
    Jaką kare i kto nakłada i za co?

    MZ

  • 32. Data: 2006-01-26 13:55:56
    Od: "Aska" <a...@o...pl>

    można e wykorzysac i później ( ale fakt chyba nie we wszystkich sieciach )

    > Ano tak to. Jest 4 miesiąc od zakupu karty, a pieniędzy nie mogę ani
    > wykorzystać ani odzyskać.

    Korzystam z Simplusa juz 6 lat, ojciec z tak tak i jakos nigdy zadne nas nie
    narzekało ze nie mozna wykorzystac ppieniędzy

    A do rzeczy jesli kupujesz karte o okreslonym nominale ( ta zasilającą ) to
    masz np za 30 zł plus miesiąc na wykorzystonie plus okres tzw. karencji (
    gdzzie do ciebie mozna sie dodzownic ty juz nie ) , jak za 50 to masz 3
    miesięce + 1 miesiąc, za 100 pól roku plus jeden miesiac itd

    jesli w okresie karnecji nie zasilisz konta to gruszki na wierzbie w sumie
    zawarłaś taką umowę, ale jesli zasilisz to pieniądze kt nie wykorzystałaś
    przechodzą na nestępny okres plus to czym zasiliłaś itd itd itd

    W sumie nie wiem o co masz pretensje w końcu kupując cos wypadaloby zapoznać
    sie z regulaminem itd

    Pozdr
    Aska

  • 33. Data: 2006-01-26 15:19:17
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał:

    > Nie znam umowy, której nie można rozwiązać.

    Co nie znaczy, że takie nie istnieją.

  • 34. Data: 2006-01-26 15:33:26
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <4...@n...home.net.pl>, Maciej Bebenek wrote:

    > Czy potrafisz wskazać, KTÓRE zapisy są, Twoim zdaniem, łamane w
    > regulaminach? Bo jak na razie, to tylko bijesz pianę i prąd marnujesz.

    Czy potrafisz wskazać, w KTÓRYM miejscu piszę, że w regulaminach są
    łamane jakieś zapisy?

    Renata

  • 35. Data: 2006-01-26 15:39:57
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dr849l$enk$1@inews.gazeta.pl>, Robert Tomasik wrote:
    > kupując
    >
    > Ale ja wiem, że jej nie o to chodzi. Chciałem jej wykazać, na jakiej
    > zasadzie to działa. Sama wybiera taką ofertę.

    Ale, że co działa i co ja niby wybrałam?

    Jeszcze raz, pytanie jest następujące: Czy fakt, że po,
    przykładowo(!), 4 miesiącach nie mogę skorzystać z usług opłaconych
    przed 4 miesiącami ani odzyskać wydanych na nie pieniędzy jest zgodne
    z prawem. I UWAGA: to był tylko przykład, nie mam pojęcia czy to są
    akurat 4 miesiące, czy 6. Wiem tylko, że ogólnie działa to w ten
    sposób, ale kwot za opłacone usługi i regulaminowych okresów nie
    jestem w stanie podać.

    Mam nadzieję, że teraz już dla wszystkich wszystko jest jasne.

    Renata

  • 36. Data: 2006-01-26 15:43:08
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <3...@n...onet.pl>, Aska wrote:

    > W sumie nie wiem o co masz pretensje w końcu kupując cos wypadaloby zapoznać
    > sie z regulaminem itd

    A ja proponuję przeczytać pierwszy post tyle razy, aż stanie się
    zrozumiały.

    Renata

  • 37. Data: 2006-01-26 16:06:33
    Od: "Aska" <a...@o...pl>

    > A ja proponuję przeczytać pierwszy post tyle razy, aż stanie się
    > zrozumiały.

    przeczytałam , jest to w regulaminie , jesli kupisz karte za 50 zł , okres na
    wykorzystanie masz 3 miesiące plus miesiąc karencji , jesli w ciągu okresu
    karencji nie zasilisz ponownie nową karta to tak nie mozesz wykorzystać tych
    pieniędzy i jest to zgodne z prawem - co już inni naisali a na przyszłość
    radzę lepiej zaznajamiać się z regulaminami operatorów

    pozdr.
    Aska

  • 38. Data: 2006-01-26 16:32:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Renata Gołębiowska [###R...@a...waw.pl.###] napisał:

    > Ale, że co działa i co ja niby wybrałam?

    W chwili zakupu telefonu prepaidowego wiedziałaś przecież, że po 4
    miesiącach blokują kartę.

  • 39. Data: 2006-01-26 17:27:05
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dratip$24t$1@inews.gazeta.pl>, Robert Tomasik wrote:

    > W chwili zakupu telefonu prepaidowego wiedziałaś przecież, że po 4
    > miesiącach blokują kartę.

    Skąd wziąłeś informację, że kupowałam telefon prepaidowy?

    Renata

  • 40. Data: 2006-01-26 17:29:13
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    > przeczytałam , jest to w regulaminie , jesli kupisz karte za 50 zł , okres na

    Przeczytałaś i nie widzisz, że napisałam, że to jest w regulaminie czy
    po prostu masz zwyczaj powtarzania po kimś?

> [...]
    > pieniędzy i jest to zgodne z prawem - co już inni naisali a na przyszłość
    > radzę lepiej zaznajamiać się z regulaminami operatorów

    Jak myślisz ile razy trzeba ci napisać, że nie zrozumiałaś tekstu,
    który przeczytałaś, żebyś wreszcie zrozumiała, że nie zrozumiałaś?

    Renata