  • Data: 2006-10-20 11:41:31
    Temat: Re: Prawo spółdzielcze.
    Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Niestety, szeregowy spółdzielca nie ma ŻADNEJ kontroli nad zarządem.
    Pewną kontrolę może mieć rada nadzorcza i komisja rewizyjna (jezeli jest).
    Radę nadzorcza też rzadko wybierają bezposrednio spółdzielczy.
    Częstokroć spółdzielcy wybieraja jedynie tak zwanych delegatów na jakieś dalsze
    zebranie, które to dopiero ma wybierac
    rade nadzorczą.
    Po drodze jest cała komunistyczna zebraniotechnika, przede wszystkim w rodzaju swoi
    przychodza zawsze, porządnych i
    uczciwych się zniechęca a to terminem, a to godzinami obrad, a to poruszanymi
    sprawami, a to kalumniami w rodzaju "Córka
    tego pana jest qrwą" -"Ależ ja nie mam córki" -"Nie szkodzi, to nie ma nic do
    rzeczy".
    Na koniec zebrań zostaje garstka wiernych towarzyszy i przegłosowują co chcą
    siedmioma głosami; w spółdzielniach nie ma
    pojęcia kworum ani udziałów.
    JaC

    > Ty.
    > Jest.
    > Ty.

    It has removed 2214 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!