  • 1. Data: 2004-11-07 10:47:39
    Temat: Prawo pracy - prosze o pomoc
    Od: "Tomek" <t...@b...pl>

    Witam!
    Pytalem juz o to jakis czas temu ale mam swiadomosc ze zle skonstruowalem tresc
    poprzedniego postu.

    Jezeli bylibyscie tak dobrzy to powiedzcie raz jeszcze:

    jak nalezy traktowac (jak potraktuje to np sąd) przedluzenie umowy o prace na
    czas okreslony , aneksem ostatniego dnia trwania umowy? aneks przedluzel umowe o
    taki sam czas ja pierwotna umowa.

    jak nalezy to interpretowac? czy niejest to czasem 2 umowa o prace na czas
    okreslony?

    z góry dzieki
    pozdr.

  • 2. Data: 2004-11-07 14:45:47
    Temat: Re: Prawo pracy - prosze o pomoc
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Tomek" <t...@b...pl> napisał w wiadomości

    > jak nalezy to interpretowac? czy niejest to czasem 2 umowa o prace na czas
    > okreslony?

    Owszem. Jest.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 3. Data: 2004-11-07 15:03:26
    Od: t...@b...pl

    > Użytkownik "Tomek" <t...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Owszem. Jest.

    ok dzieki bardzo mi pomogłes , jezeli teraz po 2 umowach na czas okreslony
    pracodawca po 10 dniowej przerwie zaproponuje mi umowe zlecenie to co sie stanie
    po jej wygasnieciu? jaki rodzaj umowy bedzie wtedy wchodził w gre?

    pozdr

  • 4. Data: 2004-11-07 20:09:09
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik <t...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    sie stanie
    > po jej wygasnieciu? jaki rodzaj umowy bedzie wtedy wchodził w gre?

    Jeżeli od rozwiązania umowy o pracę na czas określony (która już została
    rozwiązana) upłynie więcej niż 30 dni (czyli ponad 1 miesiąc), to zawarta
    umowa o pracę na czas określony będzie pierwszą umową o pracę na czas
    określony.

    Pozdrawiam

    wa

  • 5. Data: 2004-11-07 20:52:56
    Od: t...@b...pl

> [...]
    > rozwiązana) upłynie więcej niż 30 dni (czyli ponad 1 miesiąc), to zawarta
    > umowa o pracę na czas określony będzie pierwszą umową o pracę na czas

    Ok czyli rozumiem ze jezeli tylko po 10 dniowej przerwie dostane umowe zlecenie to
    niemaja tu zastosowania przepisy ktore weszly 1 stycznia 2004 mowiace ze 3 umowa
    z tym samym pracodawca to juz umowa na czas nieokreslony?
    pozdr

  • 6. Data: 2004-11-07 21:33:59
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > niemaja tu zastosowania przepisy ktore weszly 1 stycznia 2004 mowiace ze 3
    > umowa
    > z tym samym pracodawca to juz umowa na czas nieokreslony?

    Jezu. Przeciez on cie chce wydymac. Nie widzisz tego?
    Przeciez on ci nie proponuje teraz umowy O PRACE. Proponuje ci umowe
    CYWILNOPRAWNA wlasnie po to by przerwac bieg umów o prace i warunki
    obwarowane w kodeksie pracy.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 7. Data: 2004-11-08 07:07:57
    Od: t...@b...pl

> [...]
    > Przeciez on ci nie proponuje teraz umowy O PRACE. Proponuje ci umowe
    > CYWILNOPRAWNA wlasnie po to by przerwac bieg umów o prace i warunki

    ok , co mam robic?
    normalnie powinienem dostac umowe na czas nieokreślony?
    jak sie przed tym bronić , co moze być pożniej?

    pozdr

  • 8. Data: 2004-11-08 07:11:35
    Od: t...@b...pl

> [...]
    > Przeciez on ci nie proponuje teraz umowy O PRACE. Proponuje ci umowe
    > CYWILNOPRAWNA wlasnie po to by przerwac bieg umów o prace i warunki

    ok co mam robic? jak sie przed tym bronić?
    rozumiem ze normalnie powinienem dostac umowe na czas nieokreslony?
    co bedzie pożniej jak bedzie chcial mnie jednak zatrzymać?
    jak umowe wtedy moge dostać?

    co ma robić?

    pozdr

  • 9. Data: 2004-11-08 07:12:00
    Od: t...@b...pl

  • 10. Data: 2004-11-09 16:43:41
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > ok , co mam robic?
    > normalnie powinienem dostac umowe na czas nieokreślony?

    Domagac sie jej, mniej lub bardziej stanowczo.
    Tylko to pewnikiem zaowocuje nieprzedluzeniem twojej pracy w zadnej formie
    prawnej. Nie znam uwarunkowan, twego pracodawcy itp.

    On NIE musi przedluzac umowy o prace na czas okreslony. Dalsza chec
    zatrudniania ciebie to jego wola.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt