    From: "Misiek" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo o ruchu drogowym.
    Date: Thu, 2 Dec 2010 13:03:32 +0100

    Użytkownik "Hades" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:4cf75f4e$0$27034$65785112@news.neostrada.pl...
    > Czy policjant pelniacy sluzbe patrolowa moze wybiorczo
    > stosowac obowiazujace przepisy o ruchu drogowym? Przepisy te stanowia
    > bowiem ze pojazd poruszjacy sie po drodze musi spelniac ... i posiadac ...
    > . Tymczasem
    > ogladam sobie program TV (ten z radiowozami i kamera rejestrujaca roze
    > wykroczenia kierowcow) a w nim patrol
    > zatrzymujacy samochod nie spelniajacy kilku warunkow
    > do poruszania sie po polskich drogach (pojazd z zagranicy,
    > niezarejestrowany, bez waznego przegladu, z tablicami
    > rejestracyjnymi w postaci tekturek z wypisanymi numerami)
> [...]

    Albo nie ogladales dokladnie, albo ogladales inny program :-)
    Skonczylo sie na:
    a. mandacie
    b. zakazie poruszania sie dalej owym pojazdem
    c. punktach karnych
    NIe mial:
    1. dowodu rejestracyjnego (klient posiadal ksero dowodu rejestracyjnego
    bodajze z Wloch o ile dobrze pamietam)
    2. co za tym idzie nie mial waznego przegladu
    3. co idzie za pkt.1 nie mial obowiazujacych tablic rejestracyjnych (a
    wlasnie jakies tam tekturki)