  • Data: 2003-07-23 17:51:41
    Temat: Re: Prawo łamie prawo?
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marcus075" <0...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:bfm9r5$js$1@news.onet.pl...
    > to jest duży problem! bo jeżęli firma działa na 1 kompie to po cholere
    > kupować do niej winde za 1000zł (a komp warty mniej. a tak swoją drogą:
    > ciekawe że w supermarketach jest komp waty 1000zł i do niego windows za
    > około 500zł a wszystko sprzedają za 800zł...)

    oem kosztuje cos okolo 300 pln wiec nie wiem skad ci sie wzielo te 500
    poza tym w zadnym markecie nie kupisz sprzetu wartego 1000 za 800
    wez pod uwage ze oni sprzedaja najgorszy chlam, ktorego nikt przy zdrowych
    zmyslach i majacy jako takie pojecie o kompach nie kupi, chyba ze nie zalezy
    mu specjalnie na jakosci, po drugie sprzet ktory sprzedaja jest przewaznie
    przestarzaly, po kolejne oni najczesciej w marketach wstawiaja w komis
    sprzed od firm ktore chca sie pozbyc starego zlomu zalegajacego magazyny

    ale to tak zupelnie przy okazji