    From: "Jerzyk" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo konsumenta ?
    Date: Thu, 21 Mar 2002 20:01:29 +0100

    Użytkownik Gwidon S. Naskrent <n...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:Pine.LNX.4.44.0203211858570.1327-100000@loca
    lhost...
    Bez

    > Hmm, to niedobrze - sprzedawca powinien ci wręczyć kartę gwarancyjną,
    > ewentualnie z umową. Dopisek na świstku papieru nie jest IMO dokumentem
    > gwarancyjnym w rozumieniu art. 577 ust. 1 KC.

    Czyli generalnie nie mam na nia gwarancji ?

    > Podobnie jak przy rękojmi, gwarancja jest semiimperatywna (zmiany tylko na
    > korzyść kupującego), więc przeciwne postanowienie raczej odpada.

    > Tylko może - nie ma obowiązku, chyba że takowy stanowić będzie orzeczenie
    > sądu.

    Postanowienie - znow sad .. kurde czyli jak nie polubownie to lepiej druga
    wersalke kupowac :-((

    > Prędzej o Federacji Konsumentów.

    Cos blizej mozna ? Moze poprostu tam sie zwroce z pytaniem bezposrednio bo
    ta moja 'gwarancja' jest dla mnie niepewna po tym co pisales ...

    Dzieki za odpowiedzi

    Jerzyk