    From: "Milosz K." <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo konsumenckie - czwarta wymiana uszkodzonego towaru
    Date: Mon, 16 Aug 2010 21:22:11 +0200

    Czasem wypada zachować urzędowy ton i zwrócić się z reklamacją np. za
    pośrednictwem powiatowego rzecznika praw konsumenta. Czasem taki tryb
    załatwiania sprawy pomaga o wiele bardziej, niż "strzelanie" w sprzedawcę
    (albo w serwis konsumenta) paragrafam. Kiedyś w ten sposób udało mi się
    "wywalczyć" bilet do Londynu praktycznie za bezcen. Tylko dlatego, że
    informatyk na stronie jedengo z biur podróży się pomylił i "teoretycznie"
    zostało to uznane jako wprowadzenie klienta w błąd. Innymi słowy, aby
    uniknąć dodatkowych nieprzyjemności biuro podróży (czytaj firma
    transportowa) wyraziło dobrą wolę i w drodze o zadowolenie klienta i dbanie
    o wizerunek firmy wyraziło zgodę na sporzedaż biletu po cenie, jaka
    obopwiązywała w zeszłorocznej promocji.

    Pozdrawiam, M.

    http://www.sciaga.pl/profil/miloszk - kompendium wiedzy z politologii