    From: "HALF&HALF" <v...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo konsumenckie - czwarta wymiana uszkodzonego towaru
    Date: Fri, 13 Aug 2010 21:52:18 +0200

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:4vunxytm95pi$.l75tq9soa9ri$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Thu, 12 Aug 2010 01:11:47 +0200, HALF&HALF napisał(a):
    > Póki nie naraża Cię to na "nadmierne niedogodności" to tylko wymiany.

    Taaaaa.... wlasnie :-) plus straszenia rzeczoznawca :-) Dla mnie sprawa jest
    prosta - jezeli na PCB zamiast wylacznika jest blaszka robiaca za switch to
    dzialac taki "patent" bedzie do momentu wygiecia. Do tego wszystko
    oczywiscie obudowa "zaspawana" na amen, wiec dostepu niet. Wnioski typu
    zmeczenie materialu g... mnie obchodza bo z mojego pkt. widzenia jezeli mam
    gwarancje na iles miesiecy tyle samo miesiecy urzadzenie powinno spelniac
    swoja funkcje. Podobnie jak wniosek sprzedawcy ze "mogl uznac to za
    uszkodzenie mechaniczne" gdzie do srodka urzadzenia dostepu nie mam.

    > Ciekawy jest też art 10 - jeśli sprzedawca wymienia ciągle na nowe to może
    > warto go przekonać żeby Ci oddał kasę, zamiast się z Tobą męczyć przez
    > następne kilkanaście lat ;-)

    Niestety tylko kilka tygodni :-) Do duszy te konsumenckie prawa.... :-)