    From: "SzerszeN" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo karne a hacking
    Date: Tue, 27 May 2003 04:42:43 GMT

    Użytkownik "Slawek" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:Xns938847B6E7891262167@212.182.58.14...
    > 1. Nie warto sie bawic w script kiddies

    warto, tylko trzeba wiecej myslec :)

    > 2. Zamiast czerpac satysfakcje z dokonanego wlamu podmieniajac strone
    > i zostawiajac info o bledzie (jakie to hakierskie) bylo wyslac maila
    > do admina z informacja... ma pan ssh'a, ktore jest podatne na starego
    > exploita lcamtufa, otwarty telnetd to proszenie sie o klopoty... i
    > mozna tak wymieniac... Nie of koz lepiej sie wwalic i pelnym dumy ze
    > swojego osiagu opisac na stronce, ze admin to lama i musi
    > zabezpieczyc bardziej serwer.

    tu tez sie nie zgodze, z tego co napisal to oprocz satysfakcji mial ochote
    zarobic pare zlotych, niestety potworna glupota prezesa to uniemozliwila,
    szczerze powiedziawszy mam nadzieje ze sie to prezesuniowi jeszcze czkawka
    odbije, bo bardzo nie lubie glupoty

    > 3. Polska to nie USA... w USA nawet zdolny script kiddies po odsiatce
    > moze dostac prace... u nas o takich przypadkach nie slychac.

    i dlatego to my w dupe im wlazimy zeby dostac pare dolarow, a czesto gesto
    tacy ludzie tam nawet nie zachaczaja o wiezienia, tylko z miejsca dostaja
    robote :)

    > Teraz masz nauczke... acha jeszcze mam jedno pytanko, ktore mnie
    > zawsze mocno zastanawialo... bo takich jak Ty widzialem mnustwo, ale
    > jakos od nikogo nie uzyskalem odpowiedzi... skoro juz sie gdzies
    > wlamujecie dlaczego robicie to ze swojego hosta ? Malo free shells na
    > swiecie ? Jakbys sie polaczyl przez ssh w Rosji na ssh w Japonii, a z
    > tamtego na ssh w jakims jeszcze egzotyczniejszym kraju to w 99%
    > mozesz byc pewien, ze Cie nie namierza... choc i takie polaczenia
    > najlepiej rozpoczynac w jakiejs kafejce internetowej...

    a tu juz sie zgodze calkowicie, gdybym mial odpowiednia wiedze i ochote na
    takie zabawy, na pewno bym dzialal w ten sposob