    From: "kowalski" <u...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo karne a hacking
    Date: Mon, 26 May 2003 18:54:29 +0200

    Witam
    Dziekuje obu przedmowcom za udzielenie odpowiedzi na mojego posta.
    Chcialem jeszcze dodac ze po tym moim wybruku admin tego servera kontaktowal
    sie z jakas osoba pytajac ja co ma zrobic jesli ktos sie wlamal... pod
    drugie system ten zostal przeinstalowany chodz nie zostalo nic usuniete ani
    nie zostaly poinstalowane tzn "tylne drzwi" rozmawiajac z prezesem tej firmy
    ktory zajmuje sie internetem poinfomrowal on mnie ze zostalo zainstalowane
    najnowsze oprogramowanie ... niestety ja go poinformowalem ze dalej jest ta
    sama dziura przez ktora sie dostalem 1 razem
    Prezesa lekko ujmujac zatkalo:) ale po uplywie 5 dni od mojej wizyty admin z
    laski swojej zalatal ja zapewne o tym poinformowal go prezes...
    Ja nie twierdzem ze nie popelnilem przestepstwa ani tego ze oni zawiadomili
    prokurature maja do tego prawo
    Tylko chodzi oto dlaczego zostalem oskarzony z art 287 kk par. 1
    ktory brzmi pozwole sobie go zacytowac
    Art. 287. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub wyrządzenia
    innej osobie szkody, bez upoważnienia, wpływa na automatyczne przetwarzanie,
    gromadzenie lub przesyłanie informacji lub zmienia, usuwa albo wprowadza
    nowy zapis na komputerowym nośniku informacji, podlega karze pozbawienia
    wolności od 3 miesięcy do lat 5
    Istniej szansa ze mozna to przekfalifikowac na inny paragraf w kodeksie
    karnym??? glownie oto mi chodzi
    pozdrawiam
    Kowalski
    P.S Nom trudno takie rozumowanie ma Pan prezes i nic nie zrobie ale sie
    zastanwiam po co trzyma takiego admina skoro moj kolega zostal zatrudniony
    do postawienia servera dostepowego:)))
    bo admin nie wiedzial jak sie do tego zabrac:)