  • Data: 2008-08-25 21:48:11
    Temat: Re: Prawo do projektow w portfolio
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Sie, 23:01, "d852" <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Co nie znaczy, że nie mogę u kogoś zamówić pustej białej strony i ten
    > ktoś
    > jej nie wykona.
    > A więc, idąc dalej... ktoś może wykonać osobiście dzieło dla mnie ( np.
    > umowa o dzieło ) i to dzieło wykonane przez niego nie będzie jego
    > dziełem
    > autorskim ?

    > A to jest już chyba Twoja interpretacja.
    > Ustawy nie czytałem, ale wątpię, żeby tam coś było o metatagach htmla ;)
    > Ze względów technicznych, wpis w metatagach może być dla mnie gorszy niż
    > logo na środku strony.
> [...]

    Dwa slowa "Projekt i wykonanie".
    Pomijajac juz biala strone bo ona nie ma charakteru autorskiego.
    Ty jest odpowiedzialny za projekt ktos za wykonanie. Jest duzo stron
    gdzie nia ma podanego autorstwa jako logo. Bo jest w meta jako autor
    kodu.
    Co do ponizszego. Autor moze na zyczenie nie umieszczac swojego
    podpisu. A w portoflio nie musi go podpisywac tak zeby "modyfikowac".
    Jaka licencja nie pozwlaa autorowi na modyfikacje jego wlasnego
    utworu?