  • Data: 2010-09-10 06:37:06
    Temat: Re: Prawo do kanciapy
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-09-2010 21:24, Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

    > W każdym razie, ponoć takie jest prawo unijne, że od wejścia do EU
    > przestrzeń poza mieszkaniami jest wspólna i bez zgody wszystkich się nie
    > da.
    >
    > Prawda li to?

    Nie wiem, czy pomogę, ale osobiście wynajmuję od Wspólnoty Mieszkaniowej
    (nie spółdzielni) komórkę za pośrednictwem Zarządu Nieruchomości (ADM).
    Umowa była z ADM, bez żadnych dodatkowych "zgód", pieniądze idą
    na konto Wspólnoty. Nie wiem, czy wcześniej nie była jakaś uchwała
    Wspólnoty w rzeczonej sprawie, czy też obejmuje to standardowa umowa
    "o zarząd".

    --
    Dominik (& kąpany)