  • Data: 2004-10-28 09:53:01
    Temat: Re: Prawo budowlane przed 1995 r.
    Od: "pxd74" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    OK. Dotarłem jakoś do treści ustawy z 1974 (dzięki koledze Piotrowi) lecz
    niestety w art. 28 pkt. 4 napisano, że "Minister Gospodarki Terenowej i
    Ochrony Środowiska określi w drodze rozporządzenia zakres, warunki i tryb
    uzyskiwania pozwoleń na budowę, rodzaje robót budowlanych zwolnione od
    obowiązku uzyskania pozwolenia na budowę oraz rodzaje rozbiórek zwolnione od
    obowiązku zgłoszenia."

    Co gorsze na stronach isip.sejm.gov.pl nie znalazłem takiego rozporządzenia.
    Domyślam się, że te informacje są zawarte w którymś z następujących aktów
    wykonawczych:

    - Rozporządzenie Ministra Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska z dnia
    20 lutego 1975 r. w sprawie rodzajów i zakresu opracowań
    geodezyjno-kartograficznych i czynności geodezyjnych obowiązujących w
    budownictwie. (Dz.U. 1975 nr 8 poz. 47)

    - Rozporządzenie Ministra Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska z dnia
    20 lutego 1975 r. w sprawie nadzoru urbanistyczno-budowlanego. (Dz.U. 1975
    nr 8 poz. 48)

    - Obwieszczenie Ministra Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska z dnia 26
    marca 1975 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy z dnia 31
    stycznia 1961 r. o planowaniu przestrzennym. (Dz.U. 1975 nr 11 poz. 67)

    Może ktoś orientuje się ww. sprawie

    --
    Pozdrowienia
    pxd74