  • Data: 2002-06-10 11:58:27
    Temat: Re: Prawo autorskie do pracy naukowej [WYJASNIENIE]
    Od: "Zbigniew Lewandowski" <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam :-)

    > No dobrze, tyle w zasadzie wiem, pytanie było CO zrobić zawczasu z pracą
    > naukową, aby potem można było udowodnić autorstwo.
    >
    > pozdrawiam

    Myślę, że na notariusza szkoda pieniędzy - proponuję i tego chyba nikt nie
    może zabronić :-) opublikować pracę wcześniej (np.: na jakimś darmowym
    serwerze www.

    A dlaczego: do momentu zdania pracy autor jest jej jedynym właścicielem,
    może więc zrobić z nią co chce (czyt. opublikować), a dopiero później
    zdać promotorowi :-)

    Pozdrowienia
    Zbigniew Lewandowski