  • Data: 2008-11-19 16:30:48
    Temat: Re: Prawo - ale oświatowe.
    Od: "slaweczek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:492420fa$1@news.home.net.pl...
    > Witam.
    > Pytanie dotyczy prawa, ale oświatowego. Mam nadzieję, że mimo to uzyskam
    > odpowiedź.
    >
    > Rada Powiatu podjęła uchwałę, w której zapisano, iż: "Zarząd Powiatu może
    > w uzasadnionych przypadkach zwolnić dyrektora szkoły (zespołu) lub
    > placówki od obowiązku realizacji tygodniowego wymiaru godzin zajęć
    > określonego w ust. 1, jeżeli warunki funkcjonowania szkoły powodują
    > znaczne zwiększenie zadań dyrektora."
    > Taki zapis przeszedł przez nadzór wojewody i uchwała została opublikowania
    > w wojewódzkim Dzienniku Urzędowym.
> [...]

    Witam

    Czy możesz podać więcej danych dotyczących tej uchwały.
    Czy jest gdzieś opublikowany (w sieci) cały tekst tej uchwały, bo w
    przytoczonym przez ciebie fragmencie brak
    - określenia w jakiej sprawie została podjęta,
    - podstawy prawnej na której została podjęta,
    - do czego odnosi się cytowany ust.1

    Pozdrawiam
    Sławek