  • Data: 2004-02-12 23:26:02
    Temat: Re: Prawo Polskie
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[nospam.]cn.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik: Falkenstein <r...@g...pl> napisal:

    > Jaki był stan faktyczny

    Posiadam Akt własności. Sąsiad postawil na moim placu płot. Na moim
    poniewaz płot znajdował sie 4 m od granicy w głąb mojego placu. Wystąpiłem
    z pozwem do sądu o usunięcie i orzeczeniem tegoż sądu sąsiad ten płot
    usunął. Następnie w granicy postawiłem swój płot.

    > Kto wystapił z powództwem/wnioskiem i o co

    Po tym fakcie sąsiad wystąpił do sądu z pozwem o naruszenie posiadania.

    > Jakie zapadło orzeczenie

    Że mam rozebrać płot ponieważ prawo własności w tym przypadku nie ma
    znaczenia. W zwiazku z tym że sąsiad jeździł po moim placu a ja postawiłem
    płot i nie może jeździć więc naruszyłem jego prawo posiadania i płot mam
    rozebrac.

    Nic dodać nic ująć. Jestem załamany. Płace podatki za 400 m2 działki i
    ktos po nie jezdzi i mi mówi ze moge se postawić płot ale 4 m dalej.
    Powiedzcie mi ze ja snie.

    --

    Jaroslaw Druzbinski
    art. 54 Konstytucji RP "Kazdemu zapewnia sie wolnosc wyrazania