    From: "mp" <p...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo KARNE - pytanie
    Date: Sat, 26 Jan 2002 12:48:47 +0100

    Użytkownik Ralfi1 <R...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2qds2$2rd$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > - w środku najpierw zaczepił, a później uderzył świeżo upieczonego ojca
    > - gdy już wychodziliśmy, to przytrzymywany przez właściciela uderzył mnie
    > - w knajpce mi groził i wykrzykiwał, że "dzisiaj mnie zabije" itp., (w
    > stosunku do mnie był najbardziej agresywny)
    > - jest mnóstwo świadków na to, że ja z tej ekipy zachowywałem się
    > najspokojniej i próbowałem uspokajać prowokowanych kumpli
    > - już na zewnątrz, doleciał do mnie wykrzykując do mnie, że "mnie zabije"
    > itp.
    > - W WALCE "NA SOLO" ZŁAMAŁEM MU NOS I POWAŻNIE OBIŁEM RYJ.
    nigdy nie używaj tego terminu w Sądzi raczej czynna napaść na Twoją osobę.
    Nos mu złamałeś raczej wyrwając się (staraj się nie mówić, że go pobiłeś
    pięściami) np. przypadkowo uderzyłeś go głową.
    > - Okazałe się, że koleś był chory na serce i zabrała go karetka. Leży w
    > szpitalu z gębą nie do poznania i nie wygląda na to żeby jutro wyszedł.
    > Zaznaczę jeszcze, że na wszystko jest mnóstwo świadków, którzy będą
    > zeznawali na moją korzyść.
    no to postaraj się zawiadomic prokuraturę o czynnej napaści na Twoją osobę.
    Jak uda Ci się to zrobić (w co wątpię) to prawie jesteś w domu. Ten ojciec
    niech też zgłosi pobicie iestety będzie musiał zapłacic za sprawę (to nawet
    daj mu pieniądze - po wygranym procesie koleś /ten obity/ odda).
    Co do tego, że był pijany to kładź na to nacisk pogadaj z lekarzemi którzy
    go zabierali czy zeznają, że był pijany to dla Ciebie ważne. Kładź na to
    nacisk powołuj świadków tak dużo jak się da (Sąd Ci nie odmówi - nie może bo
    sprawa wróci do I instancji). Pewnie też byłeś pijany staraj się mówić
    raczej o lampce szampana niż wódce czy piwie.
    Jak masz pytania pisz s...@h...pl