    Date: Sat, 26 Jan 2002 00:43:43 +0100
    From: Kaja <f...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo KARNE - pytanie

    > mam świadków na to, że mnie wielokrotnie próbował atakować, aż wreszcie go
    > stamtąd wypuścili. Czy jeśli biegnie do Was taki koleś wykrzykując, że Was
    > zabije, to mało, żeby podciągnąć to pod obronę konieczną?
    > Co miałem robić? Uciekać wołając POLICJA!!! :-O

    Jest w Policji taki wydział: :"Wydział Prewencji" ( ma to związek z akcją
    "Bezpieczne Miasto", czy jakoś tak)
    Napisz pismo, zanieś tam ( niech Ci podstemplują kopię) oraz pójdź do
    odpowiedniego pokoju porozmawiać z osoba kompetentną. Napisze protokół.
    W moim przypadku bardzo poskutkowało, po tym jak mnie zaczepił na chodniku taki
    żul i naubliżał mi ( mieszkał pod moim mieszkaniem) oraz jak zaczepiły mnie pod
    blokiem takie dwie gówniary- łobuzice ( jedna to narkomanka i głupawa) i też mi
    naubliżały. Pewnie byly nakrecone przez tego starego żula, dostały od niego
    parę groszy ( on już nie mógł, bo prewencja się za niego wzięła)...Nie wiem
    jakie środki zastosowano, ale jedna z nich co ma jeszcze rodziców ( to oni nie
    dawali jej dobrego przykładu- łobuzy)) była potem prowadzana przez swoją
    "mamusię" prawie na smyczy, a klatkę schodową i schody od X piętra do parteru
    patrolowała codziennie policja...Rezultat zaskakujący.
    Pragnę jeszcze nadmienić, iż niedługo po tym incydencie ten typ z piętra niżej,
    pijany,wpadł do wanny i nigdy z niej nie wyszedł, tzn wyciągnęli go lekarze i
    policja po wyważeniu drzwi, bo moczył się w tej wannie przez 5 dni.

    --
    Kaja