  • Data: 2003-04-28 18:36:35
    Temat: Re: Prawa kanara i pasazera
    Od: "erbe" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jedyny srodek przymusu, ktorym dysponuje ( tzn. jest w
    > regulaminie, choc nie wiem, czy jest to legalne ), jest zatrzymanie Cie w
    > autobusie poprzez nieotwrcie drzwi i wezwanie policji w celu
    > wylegitymowania. Podejrzewam jednak, ze reszta pasazerow by go zlinczowala
    > :-)
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Depi.

    Nie sądzę. Mialem juz taki przypadek. Czterech troglodytów zatrzymalo mnie w
    tramwaju poniewaz chcialem wysiasc na "moim" przystanku, a im wpadlo do
    glowy zeby w godzinach szczytu sprawdzac bilety na odcinku jednej minuty, bo
    przez tyle jechal tramwaj od jednego przystanku do drugiego. Stwierdzilem ze
    wysiade i na przystanku pokaze im bilet, ale niestety im sie nie spodobal
    ten pomysl i siłą zatrzymali mnie w wagonie. Jedynie stare babule wyakazly
    sie inicjatywą. Dojechalismy do pętli koncowej, tam wezwalem policje,
    poniewaz zostalem podrapany przez tych pedziów, no ale przyjechal jakis inny
    gej (chyba tez z tej parafii) i zaczął sie miotac, ze oni mieli prawo, bo
    taki jest regulamin przewoznika itd. i jeszcze stwierdzil ze mam sie cieszyc
    ze nie skierowal sprawy do kolegium za bezpodstawne wezwanie policji...
    Żenada... To bylo za czasów KONSOLU i mam nadzieje ze teraz juz takie rzeczy
    sie nie zdazają...

    erbe