    From: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawa autorskie, strona www dla firmy.
    Date: Sat, 19 Apr 2003 12:40:39 +0200

    Użytkownik "Yig" <y...@S...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:b7r8dk$1o83$1@foka.acn.pl...
    > Z tego co mart pisze
    > wynika, iż co roku zamawiajacy byl zobowiazany placic za kazdy kolejny rok
    > udostepniania strony www na serwerze, zatem swiadczenie obu stron mialo
    > charakter okresowy, (kiedy nie mam umowy przed oczami pozostaje tylko taka
    > "mniemanologia" ;). Nie wiemy czy umowa byla zawarta na czas oznaczony czy
    > nieoznaczony, nie wiemy czy zawierala jakiekolwiek, skuteczne
    postanowienia
    > licencyjne. Jednakze z relacji wynika, iz okres udostepniania strony za
    jaki
> [...]

    hm... przede wszystkim, rozdzielic nalezy
    wykonanie strony www od uslug hostingowych.
    co rok mart dostawal oplate nie za to ze udostepnia *ta konkretna* strone
    www
    na serverze, ale za to, ze swiadczy usluge hostingu.
    osoba ktora placila za hosting moga tam wrzucic jakakolwiek inna strone www,
    np. swego autorstwa (to bez znaczenia).