  • Data: 2008-12-17 11:19:34
    Temat: Re: Prawa autorskie - publikacja portfolio
    Od: "Marian Paździoch" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:8b6bb123-cf97-4873-a966-9703d33b4bfb@b41g2000pr
    a.googlegroups.com...

    >"Roman Karkosik ma na swoim koncie wykupienie takich firm jak...." to
    >dorobek jego spolek czy ich wlasciciela?

    Ale to ma niewiele wspólnego z PA

    >I dlaczego uwazasz ze oszustwo? Skoro wykonywal taka prace i ma efekty
    >jej wykonania to czemu ma udawac ze nie? Nie wprowadza klienta w blad.

    Nie uważam, to ja jestem w takiej sytuacji i chcę rozwiać wszelkie
    wątpliwości żeby nie mieć później problemów ;). A co w przypadku gdy nie
    jest to spółka tylko firma osoby B, a osoba A zostanie tam zatrudniona lub
    będzie współpracować na podstawie umowy cywilno prawnej? Firma osoby B może
    dalej przedstawiać te prace w portfolio? Oczywiście zostały stworzone przez
    osobę A wcześniej niż powstała firma, ale osoba A się na to godzi.