  • Data: 2007-01-17 13:37:49
    Temat: Re: Prawa autorskie - nie komercyjnie
    Od: "Maciej" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości
    news:pan.2007.01.17.13.09.48.233950@olgierd.wordpres
    s.com...
    > Powiedział(a) *Maciej* na tej grupie:

    >Chyba że była to aktualna fotografia reporterska, zaś >rozpowszechnienie
    >nastąpiło na warunkach art. 25 ust. 1 pkt 1 lit. c prawa >autorskiego -
    >wówczas należy Ci się wyłącznie wynagrodzenie.

    Było to w okolicach maja, dla wydarzenia wtedy aktualnego. W sieci znalazlem
    to dopiero niedawno. W ustawie pisze, że dotyczy to prasy, radia i
    telewizji. Jednak czy stronę taką można uznąć z punktu widzenia za prasę?
    Wątpię, tymbardziej, że autor w opisie sugeruje o innym charakterze strony.
    Jednak załóżmy, że tak. Wspomniałeś, że należy mi się wyłącznie
    wynagrodzenie. Odszkodowanie wyznaczył bym sobie na podstawie podwójnej
    stawki ZPAFu. Rozumiem, że wynagrodzenie mam określić jako podstawowa stawka
    ZPAFu?