  • Data: 2008-12-12 13:58:26
    Temat: Re: Prawa autorskie do :-)
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbynek Ltd. pisze:
    > Witam

    > http://wiadomosci.onet.pl/1879751,18,item.html

    Z tego "artykułu" nic, poza pewnością, co do głupoty dziennikarza nie
    wynika.

    Rosjanin z całą pewnością nie mógł opatentować emotikonów.
    Nie chce mi sie pisać dlaczego, ciekawych odsyłam do pierwszej z brzegu
    publikacji dotyczącej praw własności przemysłowej, tak czy inaczej nie
    miał takiej opcji. Istotne jest co innego - jeżeli nie mógł opatentować,
    to może zrobił coś innego, ale co - tego nie wiemy, więc nic nie wiemy,
    poza tym, że dziennikarz też powiedział, choć nie wiedział.

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl