  • Data: 2008-03-18 22:08:53
    Temat: Re: Prawa autorskie a majatkowe prawa autorskie
    Od: k...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > Jeśli masz w umowie jakieś klauzule dot. zachowania w tajemnicy faktu, że
    > byłeś jego współpracownikiem (to się zdarza, nieczęsto, ale zdarza), to
    > możesz zignorować takie oczekiwania.
    >
    > Zakładam, że w folio po prostu pokazujesz co robiłeś, ale nie
    > udostępniasz tego co robiłeś. Jeśli jesteś koderem a to jest kod,
    > fotografem - i mowa jest o zdjęciach, bądź poetą, który pisał wiersze (i
    > to są wiersze), to może być problem.

    Nie mialem w umowie o dzielo zadnej takiej klauzli.

    Jestem webdeveloperem - tworze strony www i projekty graficzne www, w
    portfolio pokazuje tylko co wykonalem nic nie udostepniam, mam poprostu
    screen shot www i krotki opis, zleceniodawce.

    Mam prawo zignorowac oczekiwania bylego pracodawcy czy mam sie do nich
    zastosowac?