  • Date: Mon, 15 Mar 2004 22:59:41 +0100
    From: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawa autorskie

    On 15/03/2004 18:48, Jarosław Mężyk wrote :

    > Użytkownik "poilkj" <l...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > Jeżeli mam być szczery, to nie. Wiem, że Politechnika rości sobie do mojej
    > pracy jakieś-tam prawa, ale nie mam pojęcia, w jakim zakresie i jakie są
    > tego konsekwencje dla mnie?
    >
    > Jeżeli ktoś mógłby mi to wyjaśnić lub wskazać źródła oraz/lub odpowiedzieć
    > na poprzednie pytania, będę wdzięczny.

    Źródła to ma wskazać uczelnia ;-). Ogólna zasada jest taka, że o ile nie
    jest to zastrzeżone w regulaminie studiów albo w jakimś pisemku które
    podpisałeś to wszystkie prawa należą do Ciebie.
    http://www.transfer.edu.pl/ctt10b05.html
    http://www.patentmen.pl/roz5-4.html
    Poza Internetem: Alina Domańska-Baer - "Co pracownik i student szkoły
    wyższej o prawie autorski wiedzieć powinien" informator wyd. przez MEN

    Patentmen.pl to serwis przy Politechnice Gdańskiej opłacany przez MENiS,
    transfer.edu.pl -- serwis Politechniki Krakowskiej.

    Co więc pisze w regulaminie studiów Twojej uczelni na ten temat?
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Let the fear of danger be a spur to prevent it; he that fears not, gives