  • Data: 2011-11-27 19:23:35
    Temat: Re: Praktyki energetyki - odczyt licznika i prognozy
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałam kłopoty z enegetyką.
    Od 3 lat nie otszymałam rozliczenia takiego ,
    żeby się zgadzało ze stanem licznika i cenami.
    Oszukują nagminnie dopisując całkiem z palca rahunki.

    Np płace w teminie rahunki pszedpłatowe od popszedniego okresu
    rozliczeniowego (wżesień) do np stycznia. W styczniu stwierdzam, że
    pszekroczyłam prognozy.
    Płacę więc wszystkie rahunki pszedpłatowe, jakie mam następne, czyli luty ,
    by nie mieć długu w energetyce.
    Następnie, gdy już nie mam wydruku do zapłacenia, a prąd ciągnę, spisuję
    licznik i w energetyce upominam się o rozliczenie i rozsądne pszedpłaty.
    Oni źle policzyli, niezgodnie z popszednimi latami, ale ja mam kłopot, a oni
    utrudniają życie jak mogą, muszę drugi raz biec po kwit itp, pszeciągają
    sprawę o miesiąc.
    W końcu wydobywam wydruk do zapłacenia, inaczej jest trudno płacić, a jest
    on zawyżony o jakieś 100zł, ale płącę, licząc, ze kwota będzie uwzględniona
    pszy rozliczeniu wiosennym.
    W końcu jest czas "masowego" rozliczania.
    Rahunek znowu absurdalny, z dopisaną z sufitu fakturą,
    po interwencji zmniejszony o około 70zł,
    więc żądm rozliczenia na piśmie, bo mi się wyliczenie nie zgadza.
    Piszę do jednostki wyższej, a oni bezczelnie pszysyłają mi (po jakiś 3
    mejlah, w kawałkah) rozliczenie w kturym czytam mniej więcej 100Kwh - 80kwh
    = 200 kwh(podpisane pszez p. Dorote Parol).
    I jestem bezsilna na tę mafię, bo nie mogę zmienić na innego dostawcę, bo tu
    nie ma takiego (Wołomin).

    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/