    From: "Pawel" <p...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pracownik i zwolnienie...
    Date: Mon, 5 Jan 2004 16:49:38 +0100

    Użytkownik <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:btbsq6$2op$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie rozumiem. Tzn ze okres wypowiedzenia mijal 31.12.2003 r.? Czy tak?

    Wypowiedzenie dostal 25 listopada 2003, a zwolniony zostal z dniem
    31.12.2003.

    > tj.
    >
    > No jak to ? Przeciez okres wypowiedzenia mial minac 31.12, to pismo o
    > wypowiedzeniu wreczone musialo byc do 30 .11. Mieszasz cos strasznie.

    Nic nie mieszam nie zrozumielismy sie...
    Wszystko bylo wreczone jak nalezy (patrz wyzej)
    Tylko chodzi o fakt ze typ chce wyciagnac kase od mojego ojca, ktora mu sie
    nie nalezy, bo jego zdaniem dostarczyl zwolnienie jeszcze jak byl
    zatrudniony...

    > Nic z tego nie rozumiem ale jesli poszedl na zwolnienie po na 3 dni przed
    > uplywem okresu wypowiedzenia to nic to nie zmienia w kwestii rozwiazania
    > umowy.

    > ma

    > Nic. - jest to zaswiadczenie o niezdolnosci do pracy i to ze moze chodzic
    > niczego nie zmienia. Mozesz jedynie zwrocic sie do zusu o przeprowadzenie
    > kontroli zasadnosci jego wystawienia.
    > Dlaczego urlop niby jest nienalezny???

    Wlasnie czesciowo o to mi chodzilo, czy on moze cos tym swoim urlopem
    wskurac, bo ewidentnie wiadac ze walczy o jakas nienalezna mu kase!

    pozdrawiam
    Pawel