    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pracodawca a wglad w dokumentacje medyczna
    Date: Fri, 26 Aug 2005 12:43:57 +0200

    Dnia 26 sie o godzinie 11:14, na pl.soc.prawo, Zofia Ziółkowska
    napisał(a):

    > Na koniec trzeba podpisac sie m.in. pod takimi zdaniami:
    > - rozumiem i akceptuje, ze jesli jakiekolwiek informacje zawarte w tym
    > kwestionariuszu sa niewlasciwe lub nieprawdziwe, firma moze wyrzucic mnie z
    > pracy

    MSPANC
    Wyspiarze *wyrzucają* z pracy :P
    Nie rozwiązują umowy - tylko *wyrzucają* .... kto Ci tłumaczył ta ankietę?

    > Teraz nurtuje mnie takie pytanie: czy pracodawca ma prawo do tak daleko
    > idacego wgladu w moje karty medyczne itd., wydaje mi sie to jednak troche
    > watpliwe, ale niestety nie wiem na ile maja oni prawo do takich poczynan i
    > czy to jest legalne?.

    Wiesz, wiele stanowisk pracy jest obarczonych ściśle określonymi
    predyspozycjami którymi musi legitymować sie pracownik na to stanowisko
    angażowany. Wyobrażasz sobie że osoba chorująca np. na łuszczycę - pracować
    będzie na stanowisku np. masarza?

    > Oczywiscie nie mam wyboru,

    Hmmm.. czyli wpadła ekipa wyspiarzy, związała Cię, podpalała palnikiem
    acetylenowo-tlenowym i zmusiła Cię do podpisania i wypełnienia ankiety ...
    *Masz wybór* - możesz nie wypełnić ankiety.

    > podpisac musze, jesli chce prace podjac...

    Po prostu - chcąc otrzymać angaż - musisz wypełnić ankietę - co w tym
    dziwnego?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423