    From: "mSet" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Praca za friko dla prawnikow - szukam chetnych
    Date: Sun, 29 Jun 2003 15:27:35 +0200

    "Jacek" napisał(a) tekścik:

    > NIGDY bym sie nie zgodził
    >

    > No to glupi jestes. Ja jako pracodawca, jezeli zatrudniam kogos, kto
    > jest zielony to absolutnie mu nie place. Zauwaz ile kosztuje
    > pracodawce wdrozenie nowego, zielonego mlodzienca do pracy; jak
    > dezorganizuje to prace np. biura. Chodzi taki i sie pyta "jak to?",
    > "jak tamto?". Inni ciagle musza sie odrywac od swoich zajec zeby mu
    > cos wyjasnic.
    > Tysiace ludzi idzie na studia platne i nie narzeka ze musi placic ale
    > jak ma sie czegos nauczyc gdzies indziej to juz chca za nauke
    > dostawac pieniadze. Troche POKORY panowie.

> [...]

    Człowieku, co Ty wypisujesz. Już pomijam fakt, że niepłacenie za pracę
    jest niezgodne z prawem to jeszcze byś pewno chciał by tobie pracownik
    płacił. Zwłaszcza, jak praca ma polegać na noszeniu skrzynek to
    pracownik musi się wdrożyć, nauczyć, a po 3 miesiącach można go wywalić
    bo się nie nadaje, tak? Za pracę należy się płaca, a nie głupie teksty
    szefa, który myśli, że jest Bogiem. Ludzie do kancelarii prawnych idą
    pracować na darmo nie dlatego, że kasa im jest niepotrzebna tylko
    dlatego, że liczą na to, że uda im się wkręcić na aplikacje. A Ty co?
    Oferujesz pewno dalszą karierę zawodową w postaci noszenia skrzynek o
    kilogram lżejszych :-D a pracownik przez te 3 miesiące co mu nie płacisz
    bo się wdraża pewno ma psie kupy jeść? Jacek -mądrala się znalazł,
    biznesmen roku, Boże jacy ludzie są porąbani.
    --
    mSet