    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Praca na loginie kierownika apteki
    Date: Sat, 22 Aug 2020 00:58:03 +0200

    > Nie. Możesz sobie to na swoim koncie w NFZ zobaczyć :-) Albo masz na
    > paragonie fiskalnym. Na pewno na taksacji, ale tej chyba w aptece nie
    > wydają.

    Mam konto w NFZ,ale nie chce mi sie tam zagladać,żeby się nie
    zdenerwować. Szpital wojskowy na Szaserów wziął od NFZ za samą moja
    operację ponad 20 tysięcy i jeszcze bandyci żebro przy sercu mi złamali.
    Nic a nic na ten temat nie napisali, nie przyznali się co mi jeszcze
    może dolegać.Odsyłali mnie od judasza do kajfasza. Boli do tej pory od
    2015 roku tak jak sknocona jest sama operacja. Dopiero później przy
    okazji prześwietlenie w innym szpitalu wykazało, że złamane 9 żebro.
    Lekarka rodzinna zapytała: to chciałaby pani znowu sie ciąć? (chodzi o
    to żebro). Zatkało mnie i nic nie odpowiedziałam, no i tak łażę.