  • 1. Data: 2015-10-31 14:46:54
    Temat: Pozew zbiorowy. Da się?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Mam taki przypadek, że gość naciągnął kilkanaście osób i teraz oddać nie
    chce. Czy jest możliwość, aby wierzyciele założyli "spółdzielnię" i
    zrobili pozew zbiorowy, czy każdy musi się osobno bujać po sądach?
    Jacek

  • 2. Data: 2015-10-31 15:30:29
    Temat: Re: Pozew zbiorowy. Da się?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-31 o 14:46, Jacek pisze:
> [...]
    > chce. Czy jest możliwość, aby wierzyciele założyli "spółdzielnię" i
    > zrobili pozew zbiorowy, czy każdy musi się osobno bujać po sądach?

    Najlepiej spytać się o to tego adwokata lub radcę, który wam tę sprawę
    będzie prowadził. Bo z tak przedstawionego opisu niewiele wynika.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-11-02 14:05:33
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Sat, 31 Oct 2015 14:46:54 +0100, w <n12god$l3i$2@node1.news.atman.pl>, Jacek
    <k...@a...com> napisał(-a):

> [...]
    > chce. Czy jest możliwość, aby wierzyciele założyli "spółdzielnię" i
    > zrobili pozew zbiorowy, czy każdy musi się osobno bujać po sądach?

    A sprawy karnej nie miał?