  • Data: 2009-10-10 19:11:28
    Temat: Re: Pozew w postepowaniu upominawczym.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Nadal nie rozumiem: mamy pisac ten pozew na formularzu, czy na kartce papieru?

    Masz pisać na formularzu, jeśli jest to postępowanie uproszczone, czyli:

    "1) o roszczenia wynikające z umów, jeżeli wartość przedmiotu sporu nie
    przekracza dziesięciu tysięcy złotych, a w sprawach o roszczenia
    wynikające z rękojmi, gwarancji jakości lub z niezgodności towaru
    konsumpcyjnego z umową sprzedaży konsumenckiej, jeżeli wartość
    przedmiotu umowy nie przekracza tej kwoty,

    2) o zapłatę czynszu najmu lokali mieszkalnych i opłat obciążających
    najemcę oraz opłat z tytułu korzystania z lokalu mieszkalnego w
    spółdzielni mieszkaniowej bez względu na wartość przedmiotu sporu."

    Natomiast - jak już wspomniałem - fakt wydania lub niewydania nakazu
    zapłaty w postępowaniu upominawczym nie ma związku z zastosowanym
    formularzem.

    --
    Liwiusz