  • Data: 2009-10-11 09:57:24
    Temat: Re: Pozew w postepowaniu upominawczym.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ąćęłńóśźż pisze:
    > No bo widzisz jest spore zamieszanie.
    >
    > Ty piszesz, jak jest w teorii.
    >
    > W praktyce moje oczy widzą pozwy napisane np. na papierach firmowych i sąd ich nie
    odrzuca.

    > Co do teorii co prawda: literalnie mowa jak sam cytujesz o CZYNSZU, o NAJEMCY oraz
    o SPÓŁDZIELNIACH mieszkaniowych, a są jeszcze
    > wspólnoty mieszkaniowe przeciw właścicielom lokali (UOWL) nie wymienieni wprost -
    może tu jest klucz do rozwiązania zagadki?

    Jeśli masz wątpliwość, to napisz na formularzu. Jeśli bowiem
    formularz będzie wymagany, a Ty go nie zastosujesz, to sąd będzie wzywał
    do poprawy. Z drugiej strony - jeśli formularz nie jest wymagany, a Ty
    go użyjesz, to nie słyszałem, aby sąd kiedyś wzywał kogoś do złożenia
    pozwu na nieformularzu. Wszak sam formularz zawiera wszystkie dane
    potrzebne do standardowego pozwu.

    --
    Liwiusz