    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozew, a wniosek o nadanie klauzuli.
    Date: Mon, 06 Dec 2010 14:37:33 +0100

    666 pisze:
    > Jak się głębiej zastanowić, to wydawanie wszystkich klauzul 60 dnia jest
    > dokładnie takim samym nakładem pracy, jak wydawanie wszystkich klauzul 3 dnia.

    Bo klauzule są nadawane (tj. jest zapewne zarządzenie sędziego), tylko
    nie są wykonywane i doręczane przez sekretariat :)

    > No i nakład pracy "olbrzymi":
    > Przeczytać co na pieczątce i podpisać - mam na myśli nakazy świeżo co wydane
    > w tym samym sądzie.

    Chyba śnisz że sędzia coś tam czyta. Tak przynajmniej myślę :)
    Ale jak wyżej - czym innymi jest to co zrobi sędzia i czym innym kiedy
    wykona to sekretariat.

    > A zdaje się właśnie co genialni profesorowie prawa orzekli nieodwołalnie, że
    > do nadania klauzuli wykonalności potrzebne będzie uzasadnienie - kiedy
    > wchodzi ten przepis, od 01.01.11 ???

    A no właśnie. Teraz będzie 2 razy dłużej :) Podziękowania słać do nowego
    szefa TK.
    Choć prawdę mówiąc TK uchylił przepis który i tak już nie obowiązywał,
    więc orzeczenie tak od razu sie nie przyjmie.

    --
    @2010 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.