  • Data: 2018-08-13 03:37:53
    Temat: Re: Pożar radiowozu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-08-12, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No nie, po to ta gasnica jest.
    > Ale potem ... jednak trzeba miec te gasnice, wiec co powinien zrobic
    > praworzadny patrol ? :-)

    A jak to było z przepaloną żarówką, którą wałkowalismy jakiś czas temu?
    Skoro tam jest obowiązek jazdy ze sprawnymi światłami, gdy można nawet
    nie wiedzieć, że jest niesprawne, to tym bardziej tu nie można się
    pewnie ruszyć bez gaśnicy, czy się wypsikało czy nie.

    A też, jakbyś zatrzymał się do wypadku i musiał uzyc np. kierownicy aby
    kogoś ratowac, to od razu pojawi się pytanie, czy możesz dalej jechać
    bez kierownicy i co powinien zrobić praworządny patrol.

    --
    Marcin