eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPowójne przejechanie kartą płatniczą › Re: Powójne przejechanie kartą płatniczą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Powójne przejechanie kartą płatniczą
    Date: Fri, 18 Mar 2005 16:54:57 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 31
    Sender: g...@o...pl@ahr98.internetdsl.tpnet.pl
    Message-ID: <d1etkb$4mq$1@news.onet.pl>
    References: <d1esu4$7tl$2@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ahr98.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1111161291 4826 83.16.199.98 (18 Mar 2005 15:54:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 18 Mar 2005 15:54:51 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:285255
    [ ukryj nagłówki ]

    fv wyskrobał(a):
    > Ze dwa tygodnie temu w restauracji klubu HulaKula w Warszawie płaciłem
    > kartą za 2x obiadek (jakieś 27zł). Pani była nieuważna i zamiast
    > potwierdzenia klepnęła Anuluj (tak mówiła). Potem chciała przejechać
    > drugi raz ale zrobiłem trochę awantury. Zaczęli mi tłumaczyć, że
    > pieniądze zejdą podwójnie, ale potem dojdzie anulowanie i wrócą mi na
    > konto. Mam wydruk z anulowania oraz wydruk wszystkich tranzakcji kartą
    > tego dnia z terminala (tak mówią).
    >
    > Sprawdzałem konto, pieniądze nadal nie wróciły.
    >
    > Nie mam zamiaru kłócić się z bankiem, to restauracja powinna to
    > załatwić. Chciałbym zatem zapytać jaki rodzaj przestępstwa popełniają
    > (oszustwo przy użyciu karty kredytowej?), ile za to grozi i ogólnie jak
    > tą sprawę załatwić tak, żeby w podskokach pieniążki trafiły z powrotem
    > na moje konto. Oczywiście jeśli tam pójdę to będę rozmawiał z menadżerem
    > a nie pracownikami... Czy to by była sprawa karna czy cywilna?

    Bardzo źle, że nie chcesz się kłócić z bankiem, bo to jego sprawa tak
    naprawdę. W restauracji wzruszą ramionami, bo nic nie można zrobić. Idziesz
    do banku i pokazujesz kwitek z anulowaną transakcją i się pytasz czemu Ci
    kasa nie wróciła. Bank rozmawia z firmą obsługującą terminale kart
    kredytowych i sprawa się wyjaśni. Do restauracji nie idź - chyba, że chcesz
    popsuć humor sobie i innym i przy okazji nic nie załatwić. To jesdt sprawa
    między firmą od terminali a bankiem.

    --
    Bartek Gliniecki
    [ Na kłopoty z Outlook Express... --> http://republika.pl/gliniecki ]
    [ email: jak potrzebujesz, to spytaj .:::::::::::::. GG: tak samo ]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1