    Subject: Re: Powiadamianie e--mailem o awizach P.P.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Date: Mon, 26 Aug 2019 09:57:39 +0200

    W dniu 2019-08-24 o 12:58, Henryk Hajdan pisze:
> [...]
    zawiadomieniu / zawiadomieniu powtórnym?
    (jakiś błąd w imieniu, nazwisku, czy skierowanie na
    zlikwidowano nalepki z numerami przesyłek na
    przez listonoszy na papierowych awizach)?

    > Działa, ale tylko dla przesyłek cywilnych.
    > Jeśli chodzi o przesyłki sądowe, to chyba z powodu innego formatu numeracji tych
    listów system komputerowy P.P. nie jest w stanie wysłać SMSa/emaila. Czasem zdarza
    się, że taki SMS/email-avizo przyjdzie na przesyłkę sądową, ale to przypadek.

    Przypadek jest też w innych przesyłkach. Jeśli w systemie poczty jesteś
    wpisany jako Iks Iksiński, a na kopercie jest Szanowny Pan Iks Iksiński,
    albo Iksiński Iks, to powiadomienia możesz już nie dostać.

    Generalnie nie jest to system, na którym można w jakikolwiek sposób
    polegać. Jeśli sprawa jest z typu ważnych, to pozostaje nadal meldowanie
    się co 2 tygodnie na poczcie i pytanie o przesyłki.

    > Od razu zastrzegam, że wiedza ta jest sprzed 3 miesięcy, może przez ten czas coś
    poprawili w systemie komputerowym P.P.
    > Chociaż po zmianach kadrowych w Pionie Informatyki i telekomunikacji Poczty
    Polskiej wątpię, że ma kto to zrobić.

    Moje doświadczenia też są sprzed paru miesięcy, ale nie wierzę, że coś
    się przez ten czas zmieniło. Ba, nie wierzę nawet w to, że decyzyjne
    kręgi na poczcie wiedzą o tym, albo - jeśli wiedzą - że uznają to za
    błąd systemu.

    --
    Liwiusz