  • Data: 2004-06-02 15:13:14
    Temat: Re: Potwierdzenie przelewu - wydruk z internetu
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janusz <j...@N...automex.pl> napisał(a):

    > Dzieki. Czyli moj wydruk nie jest wazny.

    No bez jaj, panowie. Osobiście jeszcze na łeb nie upadłam, żeby latać na
    pocztę albo do banku i jeszcze płacić za coś, co mogę mieć za darmo, żeby
    mieć pieczątkę. Potwierdzeniem zawarcia umowy ubezpieczeniowej jest przede
    wszystkim rzeczona umowa - przeważnie taki ładny druczek ze szlaczkiem na
    brzegach. Dowód opłacenia składki jest niejako drugorzędny.

    Byliśmy ze dwa-trzy* razy kontrolowani właśnie w konfiguracji umowa + świstek
    wydruku i nie było najmniejszych problemów.

    JoP

    *Nie wiem, ile razy dorwali mojego TŻ, ja jakoś mam szczęście do niebycia
    zatrzymywaną przez policję. Raz było to przy mnie, pan policjant obmacał
    umowę, obmacał świstek i nawet nie mrugnął.