eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoszukuje kogoś kto zna się na prawie związanym z nieruchomościami. › Re: Poszukuje kogoś kto zna się na prawie związanym z nieruchomościami.
    From: "Cezar Ponti" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszukuje kogoś kto zna się na prawie związanym z nieruchomościami.
    Date: Sun, 28 Aug 2005 14:45:14 +0200

    > Tzn o co chodzi ? Napisz cos wiecej to ktos sie wypowie.

    Ok sprawa jest taka
    Jezdzilem po paru miejscowosciach ktore mnie interesowaly
    pod katem kupienia w nich domu dla siebie.
    Ogladalem rozne domu ktore byly do sprzedania.
    Spodobaly mi sie 2.
    Rozmawialem juz wstepnie z wlascicielami domu o cenie kupnie itp.
    Nastepnie szukalem po internecie i znalazlem dom ktory mi odpowiada
    oczywiscie kontakt byl do agencji nieruchomosci. Wiec pojechalem do niej
    i czlowiek sie pytal czy tylko ten dom co na internecie byl chce ogladac
    ja odpowiedzialem ze jesli ma jakis inny dom tego typu to chetnie ogladne
    powiedzial ze ma i zanim pojechalismy do tych domow spisal umowe
    na ogladanie tych 2 domow. Dom ktory spodobal mi sie na internecie
    okazal sie wielka klapa zdjecie bylo zrobione po prostu tak ze sprawial
    calkiem inne wrazenie. No ale pomylki sie zdarzaja.
    Nastepny dom jaki mielismy ogladac okazal sie byc jednym z tych dwoch
    domow ktore ogladalem na poczatku sam. Wiec mi troche glupio sie zrobilo
    i nie mowilem czlowiekowi nawet tego.
    I teraz do sedna: Bylem czesciowo zdecydowany wybrac jeden z tych
    dwoch poczatkowych domow ktore sam znalazlem i sam ogladalem
    niestety jeden z nich zostal sprzedany i zostal ten drugi ktory ogldalem
    dwukrotnie raz solo a drugi raz z agentem nieruchomosci.
    Teraz pytanie co ja mam zrobic bo prowizja dla czlowieka jest dosc powazna.
    Czy jest mozliwosc ominiecia tego co podpisalem ?
    Czlowiek ktory chce sprzedac dom sam powiedzial ze woli to normalnie
    sprzedac a nie przez agenta bo jemu on tez musi dawac prowizje.
    Tu nie chodzi o jakies oszustwo tylko nie wydam tak duzej sumy
    za to ze ktos mi pokazal to co juz wczesniej sam widzialem.
    Slyszalem ze sa rozne mozliwosci obejscia tej umowy dlatego chcialem
    sie poradzic kogos kto sie na tym po prostu zna.