    From: "Mario" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszkodowani przez Firmy Leasingowe
    Date: Wed, 30 Jul 2003 22:49:10 +0200

    > letniej umowy. Możemy też uznać że 20% kary za przywrócenie umów są
    > normalne.
    > I wszystkie te działania są zgodne z prawem, pytanie tylko czy są to
    > działania uczciwe.

    Faktycznie, leasingowałem dwa autka w EFLu i juz nigdy tego nie zrobię.
    Kutasy jedne za wszystko każą sobie płacić niemałe pieniądze - oczywiście
    zgodnie z umową..........
    - koszt upomnienia to chyba droszy niż wysyłany ze stanów polecony idący
    dookoła świata.
    - przywrócenie umowy u mnie było 200 zł.....

    Rozumiem płacenie odsetek, to jest normalne, ale żeby dowalać do tego
    jeszcze inne opłaty.....złodzieje!!!!

    Mario