    From: "Pyzol" <n...@s...ca>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Posty, a prawa autorskie
    Date: Thu, 20 Nov 2003 12:05:33 -0600

    "EvaTM" <e...@i...pl> wrote in message
    news:bph149$lok$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jako nazywana tutaj "Matką Serwisu", choć niesłusznie,
    > proponuję zamknięcie działu "Wybrane Posty",
    > co zakończy spory i kontrowersje wobec tego działu.

    Ja nie zgadzam sie. Mnie sie dzial podoba i byl mi bardzo pomocny kiedy
    zaczelam tutaj pojawiac sie. Oczywiscie, interesowaly mnie idee,
    rozpoznawanie "bratnich duszy" po frazeologii, poczuciu humoru i
    deklarowanych systemach wartosci ( z pelan swiadomoscia,z e napisac to jest
    latwo!;)

    Mozliwe, ze gdzies po drodze WP zostal przez kogos nadany na bagaz jakims
    autobusem, ale wystarczy autobus zatrzymac i bagaz oddac prawowitym
    wlascicielom - UGD. Poki co, to z autobusu odpadaja kola i ledwo dyszy, wiec
    moze nawet zatrzymywac nie trzeba, niech sie sam rozwali.

    Twoja propozycja Evo, to wylewanie dziecka z kapiela. Nie sadzisz?
    Kaska
    P.S. I , prosze cie, nie traktuj tego jaka jakas zmiane mojej postawy w
    twoim sporze z Allem. Nie spodziewam sie, aby mi sie kiedykolwiek
    przytrafila. A Allowi - i tylko jemu!- zalecam CALKOWITY BRAK ZAUFANIA DO
    MNIE - uczciwe ,z odslonieta przyblica. Jestem absolutnie nieczula na jego
    mizdrzenie sie, "wyjasniania" i nadrabiania mina. Absolutnie. Pisze to, bo
    wydawalo mi sie, ze taka moja postawa jest tutaj jasna, ale w zwiazku z
    rozwojem sytuacji wole wyrazic sie jednoznacznie.

    Po prostu uwazam,ze WP sa fajne i niekiedy nawet pozyteczne.

    Kaska