  • 61. Data: 2023-03-11 00:31:24
    Temat: Re: Postępowanie w sprawie śmierci
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-03-10, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Rzuć okiem na art. 2, 6§1 i 9§2 kk. Już wiele razy prosiłem, by osoby
    > chcące wytykać błędy w procedurze karnej był uprzejmy przeczytać raz w
    > życiu ze zrozumieniemm pierwsze 31 art. kodeksu karnego. Niestety nie da
    > się przepisów karnych brać na "zdrowy rozsądek".

    Będziesz chyba musiał nas w swojej łaskawości objaśnić, bo zdaje się
    nikt nie kuma o co Ci w tym fragmencie dyskusji chodzi.

    --
    Marcin

  • 62. Data: 2023-03-11 12:17:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Będziesz chyba musiał nas w swojej łaskawości objaśnić, bo zdaje się
    > nikt nie kuma o co Ci w tym fragmencie dyskusji chodzi.

    No, żeby dyskutanci - zwłaszcza Ci strasznie krytykujący - przeczytali
    te kilkadziesiąt zdań. Bo ciężko się z niektórymi dyskutuje. To, jak
    jakbyś próbował wyjaśniać niuanse dalekodystansowego strzelania osobie,
    która w życiu nawet z wiatrówki nie strzelała na 10 metrów. Niby można,
    tylko ...

    Tu nie chodzi o to, że uważam kogoś za idiotę i imbecyla, tylko po
    prostu ja pisząc z kimś zakładam, że albo ma te podstawy, albo nie ma,
    nie chce mieć, ale wówczas wypadałoby nie kwestionować decyzji
    profesjonalistów. I by uprzedzić - nie mam na myśli siebie, tylko osoby
    podejmujące na miejscu w tych dyskutowanych postępowaniach decyzje. Przy
    czym oczywiście nikt nie jest nieomylny, ale zakładanie, że osoba
    czytająca artykuł pisany przez dziennikarza, który najczęściej nie ma i
    nie chce mieć zielonego pojęcia o tym, co pisze wie lepiej od tego, co
    jest na miejscu i ma wgląd w materiały jest paranoją.

    Ja absolutnie i to publicznie nie komentuję spraw, z którymi mam
    jakikolwiek związek osobiście. W wypadku tych, z którymi nie mam, mogę
    się opierać jedynie na publicznie dostępnych materiałach. I na tej
    podstawie mogę próbować wyjaśniać, czym się decydenci kierowali. Czym
    się faktycznie kierowali, to nie mam zielonego pojęcia i gdybym
    wiedział, to nie napisze o danej sprawie słowa. No któryś raz już to
    muszę wyjaśniać.
    --
    Robert Tomasik

  • 63. Data: 2023-03-11 13:22:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No, żeby dyskutanci - zwłaszcza Ci strasznie krytykujący - przeczytali
    > te kilkadziesiąt zdań. Bo ciężko się z niektórymi dyskutuje.

    "oni to widzą kocie!"

    Tylko nie wiem jak te kilka paragrafów które w zasadzie ograniczają
    stawianie zarzutów miałoby się przydać do postawienia zarzutów
    spowodowania śmierci (nieumyślnej) osobie, której jedyny związek za
    sprawą jest w zasadzie taki, że była matką zmarłego.

    > Czym
    > się faktycznie kierowali, to nie mam zielonego pojęcia i gdybym
    > wiedział, to nie napisze o danej sprawie słowa. No któryś raz już to
    > muszę wyjaśniać.

    Czyli masz do innych pretensje, że piszą o sprawach w których nie mają
    dostępu do akt, po czym sam stwierdzasz, że ty masz zwyczaj pisać tylko
    o tych sprawach, gdzie nie masz pojęcia co i dlaczego się wydarzyło;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 64. Data: 2023-03-11 14:29:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > To chyba oczywiste. Nie mniej da się.

    Uważa, że nie tylko nie jest to oczywiste, ale i niezbyt miarodajne.
    Gdybyśmy oceniali jeszcze poszczególne zespoły, ale my oceniamy karetki,
    a tam zespoły zmieniają się co 12 godzin. W tej sytuacji dysproporcji
    zużycia określonego leku byłbym skłonny raczej dopatrywać się w
    zadaniach realizowanych przez daną karetkę lub jej wyposażeniu, niż w
    jakiś działaniach określonych ratowników.

    > Bardziej chodziło o przykład, gdzie coś można podejrzewać bo są ku temu
    > realne, np. statystycznie uzasadnione, powody. Bez konkretnego związku z
    > łowcami skór.

    Często realizując czynności w jakiś nieznanych sobie obszarach, jeśli w
    ogóle istnieją jakieś dane retencyjne, to liczę macierz korelacji i
    analizuję, z czego pewne zależności wynikają. Ale ostatecznie to dowodem
    niczego nie jest.

    --
    Robert Tomasik

  • 65. Data: 2023-03-11 14:32:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.03.2023 o 13:22, Shrek pisze:

> [...]
    > spowodowania śmierci (nieumyślnej) osobie, której jedyny związek za
    > sprawą jest w zasadzie taki, że była matką zmarłego.

    Bo ich nie zrozumiałeś, albo nadal Ci się nie chciało tych wskazanych 3
    zdań przeczytać.

    > Czyli masz do innych pretensje, że piszą o sprawach w których nie mają
    > dostępu do akt, po czym sam stwierdzasz, że ty masz zwyczaj pisać tylko
    > o tych sprawach, gdzie nie masz pojęcia co i dlaczego się wydarzyło;)

    Ja nie mam pretensji, że piszą, tylko że krytykują te decyzje. To nie
    do końca jest synonim.

    --
    Robert Tomasik

  • 66. Data: 2023-03-11 15:40:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Często realizując czynności w jakiś nieznanych sobie obszarach, jeśli w
    > ogóle istnieją jakieś dane retencyjne, to liczę macierz korelacji i
    > analizuję, z czego pewne zależności wynikają.

    Wow - przyznam się że nie spodziewałem się żebyście na kulsonariacie
    liczyli macież korelacji danych retencyjnych z których wynikają pewne
    zależności - brzmi mądrze;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 67. Data: 2023-03-11 15:53:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo ich nie zrozumiałeś, albo nadal Ci się nie chciało tych wskazanych 3
    > zdań przeczytać.

    Ja nie zrozumiałem, marcin nie zrozumiał. Tak to już z geniuszami jest
    że często nie są rozumiani;)

    > Ja nie mam  pretensji, że piszą, tylko że krytykują te decyzje. To nie
    > do końca jest synonim.

    Jeśli decyzja była właściwa a pismaki narobili kulsonom koło pióra
    niesłusznie, to policja ma od tego dział public relations z
    niedorzecznikiem na czele, żeby takie informacje prostować i tłumaczyć
    (inna sprawa że wiarygodność niedorzecznika jest ujemna), więc to była
    chyba słuszna decyzja żeby już dalszych fikołków nie robić. Natomiast ty
    postanowiłeś samozwańczo wytłumaczć działania kolegów, brnąć w coraz
    większe absurdy - od szukania roweru w gaciach przez stawianie zarzutów
    dla dobra matki a kończąc na tym że uważasz że skoro nie da się
    jednoznacznie wykluczyć "winy", to jest to uzasaniony powód do stawiana
    zarzutów (a skąd wiemy że nie ruchasz małych chłopców, narzędzie
    masz;)). No chyba że chodzi o kulsonów to wtedy nie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 68. Data: 2023-03-11 21:57:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.03.2023 o 15:53, Shrek pisze:
    > Jeśli decyzja była właściwa a pismaki narobili kulsonom
    Im też?
    --
    Robert Tomasik

  • 69. Data: 2023-03-11 21:59:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.03.2023 o 15:40, Shrek pisze:
    > nie spodziewałem się
    To że Ty nie ogarniasz wielu rzeczy, to nie oznacza, ze masz samych
    idiotów wokół siebie. Samym obrażaniem wiele nie ugrasz.
    --
    Robert Tomasik

  • 70. Data: 2023-03-11 22:35:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Im też?

    Tak - ponieważ najwyraźniej dalej nie wiesz kto to kulson, to
    przedstawie ci jednego - proszę państwa - oto kulson!

    https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/dd/ec/5a0ac648
    ae824_o_full.jpg

    --
    Shrek