eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPostepowanie reklamacyjne w firmie SERVISCO › Re: Postepowanie reklamacyjne w firmie SERVISCO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news-stoc.telia.net!news-stoa.telia.net!telia.net!news.tele.dk!news.tele.dk
    !small.news.tele.dk!proxad.net!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news
    .tpi.pl!not-for-mail
    From: GreGG <g...@r...student.uci.agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Postepowanie reklamacyjne w firmie SERVISCO
    Date: Sat, 08 Mar 2003 06:39:47 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <b4bvm0$svi$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <b4afkk$74e$1@SunSITE.icm.edu.pl> <3...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pi203.krakow.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1047101954 29682 217.97.123.203 (8 Mar 2003 05:39:14
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Mar 2003 05:39:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Noworyta News Reader/2.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:134342
    [ ukryj nagłówki ]

    Kamil Golaszewski wrote:

    > MDS wrote:
    > > Czy jesli Udowodnie, ze przelew NIE wyszedl 18.02.2003, a dopiero
    > > po mojej reklamacji (a tak mysle), to mam szanse na odszkodowanie?
    > > Chcialbym ich do Sadu podac. Niech sobie nie wyobrazaja, ze
    > > odpuszcze.
    > > Lubie jak wszystkie ustalone zasady graja...
    >
    >
    > Jeśli nic innego nie ma w umowie(regulaminie) to liczy sie data wpływu
    > na Twoje konto, muszą wysłać tak, aby się zmieścic. Jeśli zawinił któryś
    > bank to też ich problem.

    Człowieku, ciesz się że nadałeś Servisco. Są firmy, w których czekasz
    nawet kilka miesięcy na swoje pieniądze, bo traktują je jak darmowy
    kredyt. To tak na marginesie. Od razu zaznaczam, że nie pracuję i nigdy
    nie pracowałem dla Servisco - tylko w innej, konkurencyjnej firmie.

    A z tego co wiem nt. Servisco - jeśli chodzi o pobrania, są dość
    rzetelni. System wygląda tak, że albo sam kierowca, albo centrala ma
    obowiązek wpłacić pieniądze bezpośrednio na konto nadawcy. Termin 7 dni
    obowiązuje od momentu DOSTARCZENIA, a nie odebrania przesyłki. Sprawdź
    proszę najpierw, czy nie było jakichś problemów z dostarczeniem tej
    przesyłki zanim zaczniesz się rzucać.
    Mogły wystąpić jakieś kwasy na linii kierowca-Servisco (każdy z
    kierowców jest przecież samodzielnym przedsiębiorcą) - Servisco mogło
    się spóźnić z zapłatą faktury dla kierowcy, i wtedy dość popularnym
    środkiem nacisku stosowanym przez kierowców jest wstrzymywanie pobrań do
    momentu zapłacenia faktury.

    To tyle względem wyjaśnień. Ogólnie, daj im spokój, ale korzystaj z
    innych firm, ale nie mów że Cię nie uprzedzałem.

    GreGG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1