    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Porozumienie stron
    Date: Fri, 23 Aug 2002 00:47:30 GMT

    Pięknego dnia Fri, 23 Aug 2002 01:13:17 +0200, Daniel <d...@h...pl>
    zakodował:

    >Czy zauwazyles aby w opisanym stanie faktycznym "JaDaRek" wspominal cos o
    >przyczynach stanowiacych przeslanki stosowania przepisow powolanej
    >ustawy?

    Gdyby nie chodziło o przyczyny ekonomiczne, to w ogóle nie ma mowy o
    odprawie. Stąd domniemywałem, że skoro JaDaRek pyta o odprawę, to
    przyczyny są ekonomiczne.

    W tym stwiedzeniu odnosiłem się do Twojego stwierdzenia:

    "Zadna odprawa ani okres wypowiedzenia nie przysluguje, bo to nie
    wypowiedzenie, ani zwolnienie tylko zgodna wola stron zakonczenia
    stosunku pracy."

    Czyli twierdzisz, że odprawa nie przysługuje nie przez przyczynę
    rozwiązania umowy (bo jak napisałem, jeżeli nie jest to likwidacja
    stanowiska, to niezależnie od trybu odprawa się nie należy) lecz ze
    względu na tryb rozwiązania. I tu się mylisz. Niezależnie od trybu
    rozwiązania, jeżeli przyczyną jest likwiadacja stanowiska odprawa się
    należy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775