  • Data: 2009-10-07 18:04:11
    Temat: Re: Poratujcie...byc moze NTG
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > O, to dobry argument do banku w razie niespłcenia raty kredytu:
    > "Panie Starszy Inspekorze, przecież mogłem umrzeć i też bym nie spłacił".
    >
    > - I sie nie mylisz!
    > Tylko trzeba troche poczytac jak to powiedziec, i mozesz z banku nabrac
    > miliardowe pozyczki i nigdy ich nie oddac nie bedac przy okazji
    > naciagaczem czy zlodziejem - ale wydawalo mi sie, ze wy tu na grupie
    > "prawo" o tym wiecie?!

    Podaj mi linka do lektury, bo na razie znam tylko art. 286 i 297 kodeksu
    karnego

    --
    Tomek

    I nic wiecej znac w zyciu nie bedziesz... a wiesz dlaczego?
    Bo masz klapy na opczach przez ktore nic nie widzisz poza tym co uslyszysz w
    TV.
    Mamk ci znow dac przyklady jak ludzie wyciagali milony z bnankow i zostawali
    szanowanymi bznesmenami?
    Obudz sie!