  • Data: 2009-10-07 16:46:28
    Temat: Re: Poratujcie...byc moze NTG
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > O i juz pracowdawca nie ma problemu z brakiem pracownika? Jakie to ma
    > znaczenie czy pracownik zostanie w luzku czy umrze dla pracodawcy w dzien
    > jego nieobecnosci?

    O, to dobry argument do banku w razie niespłcenia raty kredytu:
    "Panie Starszy Inspekorze, przecież mogłem umrzeć i też bym nie spłacił".

    - I sie nie mylisz!
    Tylko trzeba troche poczytac jak to powiedziec, i mozesz z banku nabrac
    miliardowe pozyczki i nigdy ich nie oddac nie bedac przy okazji naciagaczem
    czy zlodziejem - ale wydawalo mi sie, ze wy tu na grupie "prawo" o tym
    wiecie?!