    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poratujcie...byc moze NTG
    Date: Tue, 6 Oct 2009 22:27:33 +0100

    > ona podpisala umowe wg ktorej zobowiazuje sie pracowac za okreslona kase,

    OK, wiec za czas kiedy nie pracuje, pracodawca jej nie placi - proste?

    > gdyby pracodawca przestal placic to tez pisalbys takie brednie o tym ze
    > jest on wolny i ma prawo to robic np. samotnie wychowujacej matce z 5
    > dzieci? ma wyraznie napisane co i kiedy moze, oraz ile wolnych dni jej
    > przysluguje w ciagu roku, chce cos zmienic? musza sie zgodzic obie strony

    Alez pracodawcy absolutnie nic nie grozi! Moze wstrzymac platnosci,
    wyjechac, nawet nie wydac swiadectwa pracy bo wlasnie jest na polrocznych
    wakacjach w paryzu.

    > as ty glupi jest, jest wolnosc - pracowac nie trzeba, moze sie zwolnic i
    > robic co chce, ale jak dlugo chce dostawac kase za swoja prace to musi ja
    > wykonywac
    >
    > jeszcze czegos nie rozumiesz?

    No to wlasnie to napisalem! Czytac nie umiesz?
    Miwi taka sierotka do pracodawcy: sluchaj jade do paryza w swieta i mnie nie
    bedzie w pracy - koniec kropka.