  • 1. Data: 2003-03-03 21:39:25
    Temat: Pomylka na blankiecie weksla - pytanie
    Od: Radek <g...@k...pl>

    Witam,

    Czy przy ewentualnych roszczeniach bedzie honorowany weksel in blanco,
    ktory zostal przez dluznika podpisany, a podczas jego wypelniania w
    jednym polu nastapila pomylka w wypelnianiu poszczegolnych pol?
    Konkretnie chodzi o to, ze w miejscu gdzie powinna byc miejscowosc przez
    pospiech zostala wpisana data. Czy wystarczy skreslic date i napisac
    nad nia miejscowosc, czy tez taki weksel jest juz bezuzyteczny.
    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2003-03-04 06:47:18
    Temat: Re: Pomylka na blankiecie weksla - pytanie
    Od: b...@T...ho.pl (Pawel Baranowski)

    Radek <g...@k...pl> napisal <3...@k...pl>:

> [...]
    > napisac
    >nad nia miejscowosc, czy tez taki weksel jest juz bezuzyteczny.

    Nie kreśl nic. Ja bym wpisał w miejsce miejscowości datę, wówczas byłoby
    wszystko ale zamienione miejscami. No i liczyłbym na dobry humor
    Sędziego. Oczywiście i tak Sąd prędzej czy później wyda korzystne dla
    Ciebie orzeczenie, tyle że w przypadku dobrego humoru Sędziego nakaz
    zapłaty (szybko), w innym wypadku wyrok (rozprawa, być może świadkowie
    ...).

    --
    Przed odpowiedzia skasuj slowo "TNIJ"

    "badz odwazny gdy rozum zawodzi badz odwazny
    w ostatecznym rachunku jedynie to sie liczy"
    Z. Herbert

  • 3. Data: 2003-03-04 08:13:33
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > pospiech zostala wpisana data. Czy wystarczy skreslic date i napisac
    > nad nia miejscowosc, czy tez taki weksel jest juz bezuzyteczny.

    Jakiekolwiek poprawki na wekslu skutkuja jego niewaznoscia.