  • Data: 2003-11-30 18:31:15
    Temat: Re: Pomocy !!!!
    Od: kam <X...@X...onet.plX> szukaj wiadomości tego autora

    Andy wrote:
    > Wysłałem pismo w tej sprawie poleconym, następnego dnia po sprawie i czekam
    > już 3 tygodnie - i następne pytanie - czy to wsztrzymuję uprawomocnienie się
    > wyroku i jaki czas sąf ma na odpowiedź i czy to oznacza, że nie minął temin
    > apelacji ?

    Termin dla sądu jest 14 dni, ale to tylko teoretycznie... Jak już
    dostaniesz uzasadnienie to będziesz miał 14 dni na wniesienie apelacji.
    Jeśli jej nie wniesiesz w tym terminie wyrok sie uprawomocni, wcześniej
    nie. Apelacja specjalnej formy mieć nie musi, choć oczywiście im więcej
    będzie w niej konkretnych zarzutów, dobrze uzasadnionych, a nie tylko
    "nie podoba mi się wyrok", tym lepiej.

    KG