  • Data: 2004-09-12 09:19:43
    Temat: Re: Pomoc dla Rosji a w Polsce ludzie z głodu zdychają
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tzn ta ktora aktualnie podejrzewaja / oskarzaja o branie lapowek czy inne
    > przekrety pod przykrywka wlasnie tej organizacji?! (nie pamietam
    dokladnie,
    > widzialem fragment w TV pare dni temu)

    a nie wiem dokladnie jak to wygladalo. W tv duzo mowia :) W kazdym razie
    kiedy 'Jola" udostepni wszystkie dokumenty
    to wszystko bedzie jasne.

    Nawet gdyby Kwasniewski(czy kogo tam oskarzaja) wzial w ten sposob lapowke
    to by mnie nie zrazilo do tej fundacji co innego gdyby
    pieniadze ktore sa przekazywane na dzieci szly do kieszeni kierownictwa.
    A w przypadku tej lapowki (jezeli mialo to w ogole miejsce) $ mialy isc nie
    na dzieci a wlasnie do osob trzecic.

    P.